contact vestigingen inloggen

Wie komt ons versterken?

Wij zijn voor ons kantoor in Lochem op zoek naar een volmachtbeheerder.

Wie zoeken wij?

Ben jij die accurate verzekeringsprofessional die er plezier in schept te zorgen dat binnen de volmacht-portefeuille processen soepel en volgens de regels verlopen? Dan zijn wij op zoek naar JOU!
Binnen deze veelzijdige functie van volmacht beheerder ben je als “deskaccountmanager” het eerste aanspreekpunt voor collega’s en volmachtgevers en probeer je hen meteen te helpen. Je bent een kei in het bewaken van processen en voortgang en controleert (steekproefsgewijs) of alles volgens de regels en richtlijnen is verlopen. Je maakt overzichten, administreert, bewaakt procedures en zorgt dat dossiers op orde zijn. Je neemt een centrale rol in het doorvoeren van verbetering van processen en werkzaamheden en zorgt dat deze geïmplementeerd worden. Daarnaast verleen je (administratieve) ondersteuning aan de volmacht manager.

Wat vragen wij van jou?

  • je herkent jezelf in de competenties: integer, servicegericht, accuraat, kwaliteitsgericht, probleemoplossend, besluitvaardig en resultaatgericht
  • je hebt een groot analytisch vermogen
  • je hebt goede contactuele en sociale eigenschappen (mondeling én schriftelijk)
  • je beschikt over minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante assurantiediploma’s, waarbij Wft Basis, Wft Particulier en Wft Schade Zakelijk een must zijn
  • je hebt een pré indien je beschikt over het Wft Volmacht diploma of als je bereid bent dat diploma, (en ook andere) in de toekomst te gaan halen
  • je hebt minimaal een paar jaar ervaring in een relevante verzekeringsfunctie
  • je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • het beheren van het Dashboard Risicobeheersing Volmachten
  • het continue onderhouden van contacten met verzekeraars omtrent regel- en wetgeving en het productassortiment
  • het bewerken en aanpassen van gegevens en contracten van bemiddelaars
  • het bewaken van voortgang, controle en aanpassing van procedures
  • het uitvragen en verwerken van interne dossiercontroles; het voorbereiden van externe audits
  • het (administratief) ondersteunen van de manager volmacht.

Wie zijn wij?

Thoma is sinds 1959 een gevestigde naam in ongebonden assurantie- en pensioenadvies. Als adviseur en gevolmachtigde van diverse gerenommeerde verzekeraars zijn wij actief op alle assurantie- en pensioengebieden. Thoma is een sterk groeiend, dynamisch bedrijf met ruim 100 medewerkers, verdeeld over meerdere vestigingen. Kijk voor meer informatie op www.thomagroep.nl.

Wat mag je van ons verwachten?

Wij bieden een uitdagende functie met veel zelfstandigheid, een goed salaris en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Jouw sollicitatie mail je naar Ineke Hissink, personeelsadviseur Thoma Groep, personeelszaken@thomagroep.nl Inhoudelijke vragen over de functie stel je aan Richard van Gelder, volmacht manager / mt-lid, vangelder@thomagroep.nl 06 54323331 / 0573 222903 of personeelszaken Thoma Groep 0573 222929.

Direct geregeld!

24/7 bereikbaar

© Thoma Groep 2022